2005-01-25 22:38:26

1.25

琴晚諗住可以好好地訓返1晚~
點知俾個sms嘈醒左...
我唔係唔想幫你請假呀~
我係唔想害左你ja~
我知你近排好唔開心~
不過都要自己振作呀~
只有小朋友跌低先要人扶ga ja~
平時太多人錫你喇~
遇到呢d野冇人可以幫到你~
真係要靠自己振作~
加油!~
幫你祈禱啦~

music堂聽中樂~
好好聽呀~
不過好多人都訓左~
o徒晒~

oral堂hugo搞gag喎~
藍同學明明背住佢ga嘛~
hugo咁都睇到佢冇eye-contact~
即埸俾miss lee踢爆~
哈~
阿lun串嘴:「同佢冇eye-contact丫嘛~」
即場俾人踢爆真係好好笑~
果次阿卓俾miss廖踢爆又係咁喎~
笑爆咀~

pe堂狂打排球~
有人打到有d火喎...
鬧我地個friend~
點知p仔入到更衣室仲熨過當時人~
阿達笑笑口:「估唔到原來你咁有義氣~」
又係佢呢d死人爆笑語氣~
真係頂癮~
呵~

仲有關耀輝勁慘~
佢個肚有磁力ga~
係咁吸d波落佢個肚度~
阿卓、阿堅各一次勁射~
都省到佢應一應~
勁悲哀~
哈~

lunch食完打籃球~
連續2場反敗為勝~
果種感覺好好~

maths堂又再一次對唔住kk~
雖然睇完個sms好精神~
不過lunch後既maths堂...
仲要加上打完波之後~
真係好累好想訓...
唔小心訓得好陶醉~
嘿~

eco堂派UT~
又係全班第2~
又係輸俾chris~
又係雖敗猶榮~
呵~

收到第2個sms精神好多喇!~
yeah~

曾sir:
「英文字你地串arm 8成都拎唔到A ga~
一定要串arm晒先得~
唔夠串唔得ga~」
勁gag~
成班一齊笑~
咁樣開開心心上堂咪幾好~
諗起之後連續3日都要上英文堂真係...

放學又打波~
今日係瘋狂打波日~
其他人考試真係幾好~
可以成日打波~
嘻~

射key~
第1 round麻麻jei~
第2 round好好多~
終於試過領先子華1次咁多~
仲試過1 cue連入6球~
不過最後都係輸俾強勁既子華~
哈~

打完波返上去做cmm改正~
做完先返屋企~
yeah~
做晒功課~
聽日得1個小quiz~
要好好珍惜休息既時間喇~
禮拜4、5&下個禮拜1真係逼到密密麻麻~

同阿phine傾電話~
傾到我電話冇電...
係呀~
我都好驚~
好驚f.6人事依舊,面目全非~
雖然可能會唔見左好多人~
不過我相信我地成大班friend既友誼冇咁弱雞既~
就算唔係成日見面都會好似以前咁好感情~
呵~