2005-01-17 19:50:41

爆笑日!~

今日爆笑到暈~
有劇多笑位~

返學等小巴~
丹丹:「有冇睇個廣告呀?」
羊羊:「冇呀~咩廣告呀?」
丹丹:「有林志玲呀~」
羊羊:「哦...不過我都唔鍾意佢~又姣又嗲...」
丹丹:「如果係你女朋友就唔係咁講啦~」
羊羊:「下...我鍾意d獨立d既女仔ga喎~」
丹丹:「下?咁要個女朋友黎做乜呀?」
羊羊:「乜...女朋友唔係用黎愛ga咩?乜仲有d咁既功用ga?」
丹丹:「(不斷傻笑ing~)」
丹丹勁可愛呀~
真係俾佢吹到「啤」一聲~
佢d思維完全估佢唔到...
呵~

music堂~
阿鋒吹笛吹到滴水~
仲滴左1大灘落張紙度~
同阿卓訓覺時條領呔有得揮~
哈~

2堂oral~
miss明明讀「convenience」~
我聽左「opinion」~
弱聽~

2堂pe~
冇考試呀~
拎sports day個成績算lu~
踢排球~
太耐冇踢波~
射唔到掛網波tim...
同阿卓打乒乓波~
幾合拍喎~
我地係「迦密孖寶」呀~
下屆奧運應該由我地代表香港喇~
哈~
喂喂~
我小學5年級係乒乓波既校隊黎ga~
yeah!~

打緊果陣有一段時間好心散~
只有阿卓知咩事~
嘻~

lunch阿卓同我講:
「1張contact list可以換咁多隻歌,抵喎~」
勢都估唔到我同阿卓既友誼~
係建築係利益關係上~
而且仲要咁樣懷疑我~
我頂你呀~
成日諗到我咁咩咩~
我都話唔係囉!~
呵~

食完lunch繼續學捉圍棋~
贏左阿卓喇~
呢場亦係我捉圍棋既第1場勝仗~
雖然大家level一樣~
不過贏左都好有成功感~
yeah!~

今日既maths堂係我呢個學期笑得最勁既1堂~
阿卓話我係「披著羊皮的狼」~
之後仲響到學譚校長咁唱~
我、阿卓、家鴻3個一齊笑到標眼水、肚痛~
簡直可以用「不受控制」黎形容~
點解咁high?
唔講啦~
總之就係我俾人誤會左~
唉~
都唔知好嬲定好笑~
好想「亨」爆阿卓既頭~
我唔係呀!~
我果隻係柏拉圖式ga!~
呵~

我唔叫「羊羊」~
我叫「狼狼」~
或者「狼思浩」~
勁x~
笑到喊~

仲有源源不絕既笑位...
之後有個arm arm訓醒既同學~
佢一答問題就r佢自己既臀部~
我地3個已經留意左好耐ga喇~
阿卓細細聲同我地講:「仲r?仲r?」
就響呢個時候~
果位同學就越r越起勁~
直情係去到忘我境界~
呵!~
我知咁樣笑人好似唔多好~
但係當大家幻想下阿卓個死人樣 + 語氣~
你地就會明白我既感受~
好笑到暈呀!~

卒之放學喇~
又係eco守尾門~
好快又1堂~
yeah!~

放學繼續同阿卓捉圍棋~
今次險勝佢5隻~
計分果陣我地2個都好緊張~
好好玩呀~
哈~

放學~
哎呀...
好似好咩喎~
我唔多鍾意見到1對情侶響我面前冷戰...
個氣氛都幾可怕~
搭車果陣仲俾我見到d好似唔係太好既野~
唔知係咪我睇錯~
希望係啦~
唉~
2個人相處呢家野~
1人讓1步咪幾好~
何必搞到咁彊呢...?





To 阿卓:
今日我呢篇日記用咁大篇幅黎寫你~
你應該識做啦...?(哈~講笑ja~)
我響度嚴正聲明多1次~
我果隻係好柏拉圖式ga!~
唔好諗我係呢種人~
你試下亂講野丫~
可能我都會唔小心學左其他人咁篤你背脊~
睇你點同「人」交代?
呵~
仲有...以前d野唔好問喇~
唔好為難嘉鴻、阿lun果d呀下~
唔係就打爆你個頭~
yeah~



To 蘭子:
sorry呀~
我做野認真果陣語氣可能差左d~
不過我都俾你打返2野「胸肌」補返數啦~
唔好嬲喇~
嘻~
仲有呀~
你既報復心實在強得驚人~
太可怕喇~
嘗試用愛去包容人啦好嗎?
呵~