2010-02-23 16:45:46稻草人

兩條友,周圍走~(3)

 

阿叻呢一世人最有憧憬既地方。雖然我唔知道真正既巴黎鐵塔有幾大,不過以園內的縮水版黎講,呢個鐵塔係最Grand的。

 

尼加拉瓜大瀑布,係呢度影相都幾老危,D水係咁噴,影遲一陣部相機都濕曬

 

有恐龍腳印呀!個恐龍館真係。。好無聊

 

俾廿蚊人仔就可以登上鐵塔,某人咁恨,我又點會唔識做呢!你睇某人開心到。。

 

係塔上面真係高處不勝寒,又無人見到,玩下野先~事實上我唔敢係踩落去,又唔知踩左會點,你踩埋我果份啦!

你講,呢張相係咪有返少少女人味先?

  係塔尖望落去既世界之窗,其實真係幾靚。

 

係咪真係釣金魚咁巴閉先?

 

呢個反曬白眼既阿伯,我唔知佢係度做乜?

 

走lu,館外的地鐵站係羅浮宮,梗係要留影下。兩點入場,玩到六七點離開,中途除左食個緬甸甩粑外,幾乎全程都係行行行,但係我地根本都未行到一圈,日本區,金字塔呀都無乜點睇,就已經攰到好想走,你話中國幾地大物博丫

 

返7天酒店check in,間房都幾啱我心水。如果有人要去世界之窗的話,強烈建議住呢間七天,因為佢距離世界之窗只有一個地鐵站,可以選擇返酒店掉低曬所有野先開始玩,或者玩累左要返酒店時都唔洗長途跋涉。而且酒店附近三更半夜仲有好多路邊攤,唔怕冷清唔安全,亦唔怕餓死。酒店房$240,個廁所好鬼大,唔記得影。

 

酒店隔離有一間連鎖火鍋店叫野妹,感覺好似小肥羊的。唔係任食,係逐碟計錢的。未入去前,阿叻話野妹係咪即係野味,食咩可想而知。最後證實係佢想太多,只係食枱面所見既普通野,好鬼多人。佢既特色之一係店有掛有好多大紅燈籠,上面寫有好多謎語,估中有獎,有d係十蚊現金券,有d係兩碟肥牛咁。我地。。傻啦,點會同人爭呢?我地俾錢食野架麻~呵呵~我記得一個係"踏破鐵鞋無覓處"猜一商業用語,咁叻你猜俾我睇,不過我無答案係手喎!枱面係第一輪野食,我地叫左兩輪,再加兩罐汽水,埋單都只係68蚊。

 

(網上圖片,我地無影到全景)

夜晚阿叻話要去船吧,去之前真係好鬼驚,因為佢話係網上睇到每張枱最低消費一千蚊人仔,點去呀?佢既外型真係靚到dum一聲,係出面睇已經知係高消費野,係門口莊下莊下,見到有唔少係兩個人飲野的,唔係兩個人下下都消費一千蚊卦?搏一搏坐低,餐牌奉上後,好彩,有散叫的,約八十蚊一杯雞尾酒,五十蚊一支細喜力,係貴過澳門,但都還好啦!我地叫左一支啤酒,三杯雞尾酒,埋單300蚊。

 

船吧每一個廁格都有獨立的洗手盤,門後都有個男人,阿叻去果格有露底的男仔,我去果格就有個影我相既男仔,真係衰。

返酒店食埋宵夜後,第一日既充實旅程結束。涼都未沖就訓著左,累到爆既我地足足訓左十一個鐘。

 

 

to 智智智 2010-02-25 00:57:40

咁去過一晚之麻..
人地根本就無拎衫去換..
兩日都係同一套咋...

智智智 2010-02-24 17:47:17

已經係第3集了,也是同一件3,唉,要洗眼了

to wing 2010-02-24 02:59:44

啊車,去玩麻,梗係著得舒服至緊要啦..
同埋,我根本都無拎衫去,兩日都係同一套..
你識唔識架,,我講媚態呀,係媚態,OK?
女人味,女人味,女人的身份這樣美,啦啦啦...