2010-09-29 15:20:05幸福小惡女

19/8正式拍攝第六天


家姐生日快樂!


0730出發山塘街係一個水鄉的地方,有河道,河道旁就係民居,就好似秦淮河咁,但佢的規模比較細,而且相對嚟講仲有一份舊的感覺,咁樣比較好!


虎丘呢個地方,喺大學時的交流團都來過了,想不到第二次來,就係以工作的身份!千軍萬馬的人群,好可怕,啲咪大聲到震爆你隻耳!


寒山寺,法師請我地食咗一餐好豐富的齌菜,真的不錯!味道好好味!最特別就係最後的綠豆湯,可能係用咗薄荷葉,飲落去涼涼的,玩野的李師傅同剛剛返來坐位的Crew講笑:頭先有人用無比敵,唔小心滴咗落一碗,你地邊個飲到涼涼地嗰碗就係中咗!哈哈!



喺蘇州拍到六點幾七點,大件事,因為到蘭溪有四有幾公里,要四個幾小時。


坐咗四個幾鐘到蘭溪了!


P.S.>>>>

喺巴士上,導演同跟隊的製片在車尾位置講我地幾時再返蘇州,因前之前剛在靈隱寺同法師食飯時,我當住導演面前攞過行程表出嚟睇過係25日,佢又好鍾意隨口問我我地的行程,但係又唔信喎!真係好氣頂!

佢大大聲車尾叫出來:我地幾多號再返蘇州?

我回頭望回答:25號。

佢:真係?

我:係,25. 

佢:真係?你有無睇清楚?

我:(更加肯定+大聲)係,25號,頭先係寺院法師面前先睇過。

佢:你攞張行程表出嚟睇啦!

(全車人都聽到我倆對話)

呢個時候,我真係慳返啖氣,攞個行程表出嚟。

行去車尾同佢講:我俾個行程表你,你自己睇,用完比返我!

佢仲要講:你攞出嚟睇一次咪得囉!

就算我攞出嚟睇多次,佢又可能會話「你無睇錯?真係?真係?」

俾人咁訓練EQ,真係勁!