2008-04-16 16:40:07幸福小惡女

13/4香港體育節08



對上兩個星期開始練返波,以為五月先有比賽,點知,原來喺兩個星期後的今日,得嗰兩個星期點會打得好,不過盡力啦!

今日一早八點半去到科大,啲球道又同我地上兩個星期練的唔同左,都啱的,因為台灣同馬來西亞的選手都來了,咁樣大家都會公平啲。而且天公不造美,不斷落住細雨,到差不多開賽嗰陣,仲愈嚟愈大雨添,好在我早有準備,帶左衫去換,不過就係無帶多條褲,幸好佢喺一條短褲。

大會亦都有派發便利雨衣比我地,可惜女仔只係可以分到件小童S碼,遮得個上身,我下半身依然要濕身。

天氣唔好,比賽都縮短,原本上晝打十二洞,下晝打十二洞,最後取消左十二洞。

下雨天氣,令我諗起早兩年喺泰國打比賽,又係落大雨,不過當時咩雨具都無,真正由頭濕到落腳,真係好難忘。

打完十二洞出嚟的成績,真的有點強差人意,但係台灣的選手真係好勁,甚至勁過我地好幾位教練添,發源地真係發源地。

打完波,食埋個飯就速速回家換衫換褲,因為晩上仲有節目,就係去睇新遊戲節目<亮相>,阿葛做主持,一定好好笑吧!所以特登叫埋愛麗斯同埋佢位哥仔一齊去,但係佢地遲左,miss左班巴士,如果自己坐車入又恐怕已經開show,所以我都係下次於攞過飛比你地,好過山長水又遠入到嚟無得睇。

阿葛真係好搞笑,雖然個game錄影都幾長,不過一啲都唔悶,但係我同事話比我聽,原來我地睇呢一場已經錄得好快。

其實個GameShow相信如果你睇過電視promote 都會知道,就係估一個陌生人的職業、背景、又或者喺成就等等。都幾考人觀察力同埋遊戲技巧,但係其中有啲人,只要你平時多啲留意時事新聞同埋身邊生活上的二三事,可能都會識得佢。

完Show之後,Jason的結論係,暫時係佢睇幾次節目中,最好睇的一次。
p.s.>>>>
其實各路男女英雄,如果你個人有咩特別經歴身份,或者背景,都可以成為被估嗰個,而且仲有一千蚊現金同埋一千蚊禮物添,有興趣可以搵我。