2007-02-13 13:01:43小潼

病入膏肓"""""

撞鬼囉”””
 新年就快到喇....重係死下死下咁
   好病呀...琴日行街....無收獲,
 今日到亞媽約我行街...哎
   依幾日都行左好多次尖咀同mk啦...’
  重有咩好行呢...
    果日見到對”卡屎”...本黎都想買嫁喇...
   又無我碼...大少少都無要緊...最慘係細一個碼
 o係肥龍既極力勸戒底下我放棄左買依對鞋...
   最慘第二日後悔想買都買唔返喇...
sales話last果對都比人買左喇....真係灰....
      好灰tim呀!!我病住都仆去買都買唔到....哎
  算啦...唔係我鞋唔入我腳既...算把數啦...
XDDDDDDD