2006-07-14 01:35:11小潼

寶貴”的一課*7月13日

今日我如常返工~
    今日雖然唔係我第一日上班*
       都唔係我第一日開單,
          但係我今日就學左好多野‘
  可能我第一次開單只不過係馬高幫我死都搞返生~
         講真我只不過似祕書多過做sales~
    所以我真係無咩得著~
          但今日真係學識左好多野~
             今日馬高收7點~個客就7點幾先至到~
      當我想放工既時候正好美夢破碎。
         重要係咁岩馬高唔係度~心諗死硬啦~
   好在jackie拿拿聲走過黎幫我手~
       結果比我做得成單生意~
             但係覺得自己真係好無用~
         個客走左~身為上司既佢一定會小我~
    因為成場做客過程我都係佢教我講咩就講咩~
       好似有無我都無咩分別咁~
           分分鍾無我既話佢win得重多~
         jackie真係好認真咁話我
    講真...如果我重係細果陣真係嬲死佢
      佢咁惡話我~
           但係今日既我竟然一d都無嬲佢
     重反過黎好憎自己點解咁笨。
        我知如果做一個唔好既上司。
   你個客做唔做得成都唔會關佢既事~
          但係我地依班同事真係對我好好~
    講真‘佢地真係可以一d都唔幫我~有我死
但係佢地一見我要做客~一有邊個得閒就會過黎幫我。
            我真係好感動嫁¬
佢地真係好錫我嫁~
         我真係唔知點樣去多謝佢地
              我有佢地咁好既同事~
     真係我今生既福氣黎嫁 >///<


extra->唔只我同事對我咁好~
         我唔會唔記得我重有一個好錫我既老公嫁
      每一次佢見我唔開心,
           佢都會唔知點好,好驚咁。
       只係想我開心返,佢咩傻野都會做,
             我一喊,佢就會心跳加速。
     想知點解!?因為佢個心情好亂,見我喊唔知點算好,只好緊緊咁攬住我,比d安全感我等我唔好喊喎
       真係好可愛嫁。傻佬黎嫁。
           我識咁多個男仔..佢諗野係叫做細路仔,好開朗,好鍚我好愛我既男仔...亦都係我現時遇到最*愛既男人>///<