2006-01-24 10:17:22小潼

1月23日 - 火爆日

都唔知搞咩....
琴日好似好黑咁~又勁多野要煩~
傾電話果陣係咁講粗口~嚇到Ringo唔知比咩反應我好喎~
係依度講聲sorry先=3=
一朝起身~勁凍low~
唔想返學~逄逄都唔起身~最後趕頭趕命
返到去~我咩功課都未做~都唔知返去做咩~
第 1堂係英文堂~派卷果陣miss kan係咁對住我講話
”都唔知搞咩~咁簡單既卷都做到咁差~咁低分,會考點會合格~
派左之後~真係勁唔掂~哎...真係唔怪得佢會咁講我~
於是我好比心機咁聽miss講解返點解會錯~
但係個心情一樣係好down~成日都好無心機~
lunch同亞金田食lunch~大好味~
係優之良品度運吉”又玩到勁din
放學返屋企果陣同Ringo傾左一陣~係咁爆粗...
佢話:我唔多鍾意放學果陣傾電話~因為你多數都發哂爛咋咁~但係我知你都係辛苦姐...所以都唔出聲~有你講...T.T
返到屋企我都有反省一下自己既EQ係咪真係咁低...
吾....真係要改善一下先得喇!!
食完飯~咋咋林走去沖涼&電頭髮~點知失敗左...電到勁似電話線low..
於是心情又勁差~
ps:都唔知撞咩鬼~痴線嫁~沖涼果陣係咁跌野落個屎坑度~
    跌左n咁多次low~又駁髮,又頭髮像巾,又交剪....
      真係唔知咩Q野事~~
總之今日就無奈到死左啦