2005-03-05 16:27:54Dor Dor

今日好累呀 (補寫)

今日好累呀..較左鬧鐘5點., 但係6點先起身, 仲差d遲到. 今晚都係要早d訓覺 ^^ 做完工已經好累喇, 即刻番屋企, text佢唔覆我, 打俾佢又唔聽, 究竟佢去左邊度. 等了又等, 等了又等, 點解唔覆我 ? o個一刻好唔開心呀

終於text我喇, 原來佢去左見工呀. 下次唔好咁好唔好, 我真係好擔心ga

之後番左poly, 見到好大堆同學仔, 佢地都對我apply jor FA 好有興趣, 多謝你地o既支持, 我都唔知自己可唔可以………….. >!< 盡力啦!

下個禮拜又要test 喇, 唔係太想讀呀, 因為我都唔係太明講d札咩…hehe 跟住普通話有mock exam, 我未ready 呀, 我拼音勁差~~