2004-10-20 11:22:12多加

唔想做

呢幾排都係到諗唔緊繼唔繼續係公司做好,
有陣時,真係會好唔想返工,
返到公司好唔想做野,亦都好唔想老細行埋來同我講野,

但其他人每每叫我快d搵工走呢~
我又懶住懶住咁,
有人咁講,你唔勁搵係咪因為其實你都咪真係咁想走ar!?
其實我都唔咪好知......

下星期又要返三日大陸了,
雖然都好想快d攪埋呢個SYSTEM的手尾,
但係依然係唔想返大陸做野。

-----------------------

有陣時,我會對於一些人的不開心而感到無奈,
因為我唔知道點解會咁,
而我亦都唔知道我可以做d乜野,
所以有時會諗,如果我可以做一陣佢,可能我會明白我應該點做,
但只要我唔可以做一陣佢。