2004-08-02 15:26:45多加

Farewell

今天開始,公司又小個人了,
因為上星期五係同事TEMP的last day,
本意一班同事(夾埋同事TEMP都係得四個)一起lunch farewell佢,
但同事S好慘咁因為有公事要做離唔倒,
所以無辦法齊人farewell佢,
加上線人同事s打電話來話老細好快返,
所以我地尾聲唯有趕快咁食埋佢走人;

唉~難得同事TEMP last day,
都唔可以齊齊整整安安樂樂咁食餐fearwell飯tim,
不過最慘都係同事s要去做野之餘,
仲要受佬細氣(因為果日老細操底要搵人插);

去到Spaghetti House叫左我最鐘意食的意粉-扁意粉,
呵呵~好好味呀!
我諗我係從未搬時屋企附近那間叫"角落"的餐廳,
而喜愛了那一種意粉;

同事TEMP走左,就得返我同同事s係公司同program搏鬥,
宜家做既野都唔多,仲要無野做tim,
但dJOB拎到requirement時,
希望唔無做死我地兩個la~
同埋第時返大陸,
輪來輪去都係得返我地兩個liu~
(真係唔鐘意返大陸)

琴日聽左有老師表演的管弦樂concert,
演奏的西樂幾好聽,
但中樂部分就有小小悶,
同埋佢地最後由一家人五口solo,
睇個樣,佢個仔仲要唔咪好大tim~

心係到諗,佢地就巴閉la~
有個show比佢咁樣solo法,
我諗如果唔咪佢爸爸攪呢個concert,
可能都好難有咁既機會,
因為佢都唔咪話拉得十分好,(但都ok既)

聽完之後,同友人一齊去食左好抵食既日本野~
佢真係幾抵食gei,
但係就食到好飽好飽law。
____________________________________________________

回憶過往的快樂時真係令人好嚮往,
所以今天的你也要努力,
令回望時多一份嚮往小一份悲傷。