2004-07-27 15:30:03多加

累眼

琴日又發夢自己隻眼好累,累到睇唔倒野~
果個感覺好真好真,
就連起左身都覺得自己隻眼好累,

係個夢中又係係倒同人講,我擘開唔倒隻眼睇野,
而背景同上次一樣都係中學時代,
今次係夢中多左樣野,
就係同我個同學講話我唔咪一次係咁,
我成日都會出現呢個現象,
仲同佢講可能我隻眼會盲呢~

可能隻眼累係夢裡開唔倒眼睇野呢種感覺唔只一次,
所以係夢裡都記得之前都係咁,
真係連夢都有佢自己的記憶;

唔知係咪因為每日工作都係對住個電腦關係,
如果果排休息唔夠,
隻眼就會覺得好累好累,
加上我近視深又有飛蚊症,
所以我諗我都係要好好對下自己雙眼,
唔咪真係唔知佢老左會有乜野事;

星期日同友人去左書展,
因為友人關係有免費飛, ^^~
入場時,因為多人,友人仲想用PASS帶我穿過人群,
只係因為我覺得行唔通,佢唯有陪我排果條長長的人群入去,

入到去後行左好耐,
但因為我唔算一個讀書人所以毫無Target咁睇,
都有睇下有無長笛的書gei~
但係搵唔倒,
同埋我醒唔起應該搵下d普通話考試書來睇睇,
不過呢個無睇都唔緊要,

因為友人職業病發作,
所以有去pageone到格價,
(而我就因為職業而對電腦書小左興趣...一.一")
當佢格價的同時,我就去左睇我鐘意的design書,
其實我都幾鐘意design呢個stream的野,
只係因為我未讀過,所以我只能唔識咁睇睇下,

當睇到一d造衫的書時,
係到幻想自己識造衫的話就好了,
可以造d有style又fit返個身形既衫比自己,
同埋仲可以整埋友人的公主衫tim ar~
但係呢一刻只可以幻想,
因為我根本無學過整衫...

行到腳仔軟都無收穫,
(行到真係想跳隻Ballet鬆根...haha)
到最後好在友人都買左一本超底的小王子,
同拎左一個貓咪扇。

------------------------

”在我們的生活裡,必須有人讓我們樂於分享感覺,
我們才能有更多愛的感覺。”
                  <<男女大不同>>

原來女人的分享不是需要聆聽者去幫助解決,
而是需要一個真正的聆聽與真正被體會的感覺。