2010-12-23 02:38:52血濺妖雯

T.o.N.i.c.k


最近很喜歡了四位熱血的青年所組成的ToNick
喜歡他們的熱血,對音樂的熱誠
喜歡他們諷刺時事和寫出年青人的心聲
還有一種令人興奮的感染力>w<
繼續熱血吧!!


http://www.youtube.com/watch?v=n0A775Eyfkw

 


舊時讀書讀死 搏會考攞隻 A 到會考取消張 Cert 楔喺茶几
第時買車買樓 買完就供到嘔 用條命供一個爛竇

世界要我做嘅嘢實在太多 唔跟就錯 錯錯錯 我做我自己好過

傻 得夠快活有貨 熱血錯又怕咩喎 我 信個世界無嘢難到我
就算傻 好過怨地怨天 匿喺屋企齋hea白過 到最尾怕咩無結果 起碼我做過

戲棚夾 Band 好驚 無人但聽到聲 我地係鬼節唱歌畀先人聽
百零呎租個房 埲牆漏水嘅房 夾夾下 Band 火燭去備案

世界要我做嘅嘢實在太多 唔跟就錯 錯錯錯 我做我自己好過 One Two Three Four

傻 得夠快活有貨 熱血錯又怕咩喎 我 信個世界無嘢難到我
就算傻 好過怨地怨天 匿喺屋企齋hea 白過 到最尾怕咩無結果 起碼我做過

第日個孫 問我係邊一個 我唔會 O 嘴無嘢講
阿爺我蠢過叻過戇居過 同三個廢柴夾過 T-O-N-I-C-K

傻 得夠快活有貨 熱血搏命夠膽錯 我 信個世界無嘢難到我
就算傻 好過怨地怨天 匿喺屋企齋hea白過 到最尾怕咩無結果 我有乜錯
啱嘅故事太多 收聲我想將錯就錯 到最尾再睇下最初 起碼我做過