2008-05-15 20:53:33大B*

Love me or hate me that is the question

Yeah,

It’s officially the biggest midget in the game.

I dunno.

Make way for the S.O.V.




Love me or hate me, it’s still an obsession.

Love me or hate me, that is the question.

If you love me then thank you!

If you hate me then ***** you!



I’m fat, I need a diet.

No, in fact I’m just too light

And I ain’t got the biggest breast-s-s, but I write all the best
disses.

I got hairy armpits, but I don’t walk around like this.

I wear a big baggy t-shirt that hides that nasty *****.

Ugh!

Never had my nails done.

Bite them down until they’re numb.

I’m the one with the non-existent bum,

Now I don’t really give a....Ugh!

I’m missing my shepherd’s pie

Like a high maintenance chick missin’ her diamonds.

I’m missin’ my clippers lighters.

Now bow down to your royal highness.

No I don’t own a corgi,

Had a hamster, it died cause I ignored it.

Go on then, go on report me,

I’m English, try and deport me!






=)

我很喜歡


不知道為什麼˙

也沒有為什麼


身邊好多人閃丫閃

有好也有壞


我希望大家都很好

如果因此我沒了桃花也無所謂


畢竟對我而言最重要的事大家都很好


我是說閃光中的都很好


至於那些還在追求的我只能給予鼓勵

畢竟別人也有不喜歡的權利


我似乎站在哪邊都是錯的((笑


閃光對我而言不是不重要

也不是我真的不想要



誰不想要?!

我幼稚園就在想了欸=ˇ=



只是真正愛過了˙

愛和喜歡有很大的不同


也因為那個愛

讓我現在很搖擺


因為那個愛

那個傷不是說忘記就能忘記


就像把他的即時˙電話都刪了

我仍然可以很快的把他的電話打出來


我仍然有那種想問他大學考的怎樣的衝動

但是聽錡錡學長說社會組並不是考的很好


我仍然會想到ˋ會唸著

三年前那一個笨笨的學妹

很愛很愛一個帥帥的學長的故事



它真的很不美麗

很不美的一個故事

因為只是學妹的一廂情願

學長始終那麼遙遠


一閃一閃亮晶晶

滿街都是亮晶晶


其實不重要麻?!


因為我沒摸著良心吧((大笑

上一篇:誰不愛

下一篇:我愛妳