2005-11-20 17:15:38大白兔的鄰居

受夠了!?!?

要還既我諗係d一年裡面都還夠...
要補既都補過...
我諗e+我同你都扯平啦...
要做我都盡晒所有力氣去做...
點解對住你,想起你既時候我總係要喊呀??
你要做既野就最重要,要放係第一位...
我做我講就可以遲...遲遲遲...
再遲就咩都結束...就遲到架啦...
咩都冇既感覺係點架??
我感覺到我心穿o左個窿...
空洞的感覺...可怕...
我好憎你呀...點解又要去愛你呀?!?
你有咩好呀?? 點解我想憎你都冇可能??
從來只想到你的好...
儘管你生氣也會想到你的苦衷...
我要死呀...我唔想再活啦...
你唔好玩我好唔好呀?!?!
點解連愛都唔敢承認wor...
既然尚對我有心,為何要拋下我一個係度受苦wor...
你知我會對你心軟...你知我唔忍心拋下你一個...
點解你唔可以相對的對我wor...
我唔要聽你那這癈話...
我係一個點既人大家都好清楚明白...
再過唔係好耐我就會放棄...
你唔好返黎搵我...因為我都怕見到你我又心軟一次...
到時你更不要跟我說後悔...
一生一世那麼神聖....那麼偉大既說話...
你不配...因為太假啦...
所有承諾係你同我講分手既時候已經破滅....
e+有種連找個地方收藏自己既感覺的地方也失去了....
如果d個世界上唔係仲有很多人須要我繼續生存...
我諗我早就了結殘生更好了....!!
哀莫大於心死...心死不如人死...
我唔想面對我同你既將來....