2006-06-24 03:38:47╭。JEANNE。╮

從未試過這樣 旺角,怕怕!!!

2006年6月23日 星期五
可能我這種找工態度會被藐視

不過 就是不喜歡這樣

完全不喜歡!!!

不喜歡一天不停地找找找尋尋尋

什麼什麼也進去亂見一通。

原來,我是有揀工的



鍾欣欣,楊賢賢,黃盈盈,楊珊珊,波子等等

會明白我的。呢?呢?呢?

我好想聽到波子說一番令我覺得安心的話^^



打算去拿身分證,哈~擱置了...

旺角!!!第一次讓人感到不適(喂####)

提款咭可以重回我的銀包裡。



晚上去了楊賢賢家 《靈時三點三》

好嚇人 但我嗌得好開心>v<可以嗌好耐

刺激到爆炸...

我中意睇恐怖片,因為可以減壓XDD

原來唔喊都可以大叫[[[同涼平一樣呀!!!

嗌啦。[[[呀~~~呀~~~呀~~~

舒服哂



我唔中意聽到你成日都話我唔揾到另一份工先辭!!!!

由我走個日你就煩到而家!!!!

你知唔知真係好煩好煩好煩???我真係......

我好似有思覺失調,我開始會自言自語

我變得好易暴躁,"好煩"成為我的口頭襌。

揾工你又煩...又攞個句出o黎!!!

唏~你想點???你想我點???

做兩年??我有諗過o架...我想做四年添。

究竟係我個人問題定我真係有問題呢???

揾份工打畀我呀,唔該!!!

到時你就會收埋把口同把聲。