2006-03-09 21:07:08╭。JEANNE。╮

千葉涼平你個鼻超爆靚!!!!!!

雖然沒有一雙大眼睛,但我要感謝主,父母親賜我一雙沒有近視,遠視,弱視等等的眼疾。

我不應該再這樣下去了。

因為昨天看到一個眼睛小小,皮膚白白的女孩,很可愛!!!!!大好き!!!!!

從今開始,不許再埋怨自己的雙眼。



SHARP四月會推出904SH。嘩~~~而家有種守得雲開見月明(汗)

其實我希望903SH會跌下價啫~~~

今日好似食o左好多野,食完個LUNCH已經飽到嘔.....LUNCH之後經理買鮮果汁請大家。個肚好多野咁樣樣!!!!!

我被八MAN話我唔夠主見,無堅持,仲有唔記得嘜野???仲之話我唔得咁樣啦!!!!



而家OK買滿20元送加菲貓日期牌

我好幸運咁抽中16號...我個生日日期呀!!!!(指)

嘩~~~即刻覺得好有運。



今期PATIPATI涼平影得好靚,D鬚鬚無哂,乾淨哂!!!

變回那個涼平了...(飄)



今日はあまりに楽しくない。
どうして、どうして...
彼女は本当にとても綺麗いですか。

上一篇:世界真細小~~~!!!!!!

下一篇:TO PLAN