2006-03-09 01:20:16╭。JEANNE。╮

世界真細小~~~!!!!!!

係荃灣又見到兩個平時返工見到的人,同埋一個見過三次的女生。

KaKa話我點解會見兩次就記得人??其實我都唔知.....

所以我成日都話”呢個人好熟面口”係有得解XDD!!!!



放工同儷人KaKa去打機,食飯,打機....

係稻草坐隔離枱的都不知是不是有問題!!??

係咁亂講野,真係要塞個包畀你先得。



返到屋企,落妝,沖涼同睇《死神》.....攰!!!!!



好想post Special Thanx!歌詞....寫得好好呀。

Special Thanx!
Lyrics:shungo. Music & Arrangement:Hayato Tanaka


[Thanx! For Your Love!!
Thanx! Everybody!!
Thanx! For Your Love!!
Wow Wow Wow Wow
Thanx! For Your Love!!
Thanx! Everybody!!
Thanx! For Your Love!!]

…希望有朝一日能報答你!

一直認為獨自一人就可以生存
受到挫折時才發現…許多愛情, 友情

Hard To Say 曾幾何時已無法率直說出口
現在就想傳達 就要說出口的那句話的存在

感謝! Father, Mother, Friends
Brother, Sister and
…還有守護著我的你
出乎想像的 Love & Peace
充滿著世界

repeat

哭泣是為了歡笑 分離是為了有朝一日的再會

在心中某處 其實 I Know, You Know
所有事物一定都有其意義
有時我會忘記 在夢想中迷惘

感謝! All My Passed Days
All My Loneliness
給了我堅強和溫柔
心中的希望 還有 Love & Peace
”明日” 是即將啟程的旅行

repeat

停下腳步是因為夕陽過於美麗
…想要讓某人也看到著景象

感謝! Father, Mother, Friends
Brother, Sister and
…還有守護著我的你
出乎想像的 Love & Peace
充滿著世界
感謝! All My Passed Days
All My Loneliness
給了我堅強和溫柔
心中的希望 還有Love & Peace
”明日” 是即將啟程的旅行

repeat



Philosophy....D和音同SUPER LOVER一樣

有無留意呀???我第一次聽仲以為聽錯!!!!!