2006-03-01 23:03:38╭。JEANNE。╮

超想大覺一場!!!!!

係呀~~~~今日我o地又對望啦!!!!!

可是我卻提不起勇氣問聯絡方法........還要努力呢\^.^///有些事真的真的要去爭取(握拳)



好攰......企足成日咁濟= =bbb事關要做物流!!!!!!

係Meeting Room不停地將錶混裝然後裝箱...裝箱...同裝箱。

同令令同事一齊做...傾計傾得好開心。

令令同事用蝸牛就o黎成仙,我拆箱都拆得好快!!!!!

我o地可以去參加比賽.....鬥快用蝸牛封箱同拆箱XDD”””

哈哈***叫我帶短髮相相丫~~~希望我會記得啦!!!



臨放工被徵召了幫Timmy影錶相,呀~~~(痛哭+吶喊)我勁想走囉。

影完哂之後,返到自己位....流鼻水....被我對面的八MAN話”你好感動”

又關你事??無奈= =””唔答佢。



劉小姐化妝....自己八卦伸個頭去睇,哼~~~被Claudia串(扁咀)

因為1.7的妝,唔關我事o架嘛....大家膚色唔同,無得講!!!!

劉小姐話我個睫毛夾好好夾,又話自己之前蠢o左....你真係傻傻地~~~

一齊行去MTR,講o左好多好笑野!!!!!



返TW去力生買碟碟。

要等所以行o左陣,睇903SH.....搞錯呀(掟杯)貴o左囉.....$4XXX

之前都係$39XX,點解會貴???唔係會平D咩???

聽亞Kat講有新機出好似係SHARP....咁我部903SH會唔會平返D呢>>?<<



等Godi人見到KaKa家姐。嘩~~~D頭髮好長好長....都好真....GOOD!!!!

TW好易遇到識人,送完Godi人返屋企,就見到姚SIR喇]]]]

而且夜晚就會見到一齊等車的男仔女仔!!!!

究竟係有緣定係TW細???



我係咪會有3隻《IT’S IN THE STARS》呢????台版個隻同日版一樣

我想要隻通常盤咁樣樣囉.....####可能3.15出去一齊買,w-inds.出大碟同埋我又工作了七個月,慶祝!!!!

而家開始整賀圖,希望可以學用ps啦(我由上年講到而家)



而家有少少想整到好似aiko個頭

佢把聲原來咁好聽o架......要努力聽佢D歌))))

涼平呢張相好令令(閃)又得意,但你塊面無哂D鬚我會仲開心囉!!!!

上一篇:聚會見面

下一篇:終於都累了