2006-07-26 22:30:33dine

不開心

轉來轉去我都覺得好煩~
但語氣可否好一點
連續兩個我真係感到好難受~好hurt
我其實好易受傷的~

我唔介意做多d,但我唔想無端端要受氣
我知後來我的語氣都不太好,

同你們講聲”對不起”
原因係我的自我保護意識好強~,同我覺得朋友間的相處都係要互相尊重同體諒

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
不過好多時明天都會冇事~因為大家係朋友仔~亦因為我也詀了你的立場看

當然我都知你有時好快都get到的~^^

所以轉頭打黎都巳經語氣正常返~

我諗這些都不會effect我們的友誼~