2006-05-04 01:36:28dine

3/5/06

搞笑~今日要test draw sketch~
同學仔話好似考hkcee~

最搞笑的是~如果有齊所有咁堂notes就有分加~但係1mark of 100~^^

當然1 分都唔好蝕俾佢ma~hahah~


lucrh在綠枱食r~
因為下雨~

umum...........好才我對其他科的hw都不會脫節得太多~
但我d groupmates 就...............唉...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
大老山的比賽(其實係指定要做的hw),佢chose 左我們組,不過佢又話我地的design好似佢地原本那個~
也許就係因為咁la~

但佢好cheap 架~之前佢d人介紹ne 份比賽時~話prize會之後傾~
點現在only cert~同物料$~ too bad~

仲要下week跟佢的指示改好交俾佢~傻架~

hoho~今次我好成功咁推左唔洗我執.........因為上次係由我負責做最後那part 上色砌board,.......~所以今次改野正常都係我做ge.........

其實ne part係最唔著數的~因為又要吹人交野~如果做得ok,唔洗點執就話,但....情形多數一半半,可能大家的要求不同~~d老師睇完多數又要執d.....所以都係較煩的一part~

今次另一個同學仔話佢想再執靚d,可以話係差不由頭做過,但今次做3 set,少左2 set~

其實我們都覺得old的都可以接受,唔洗搞咁多野ma~因為都仲有另一份project要做~ (這就係諗住今 傾的功課,但都係無talk到~結果都係我執,明天要tutor 了....)

不過,同學堅持要做就由佢吧~~
但我們都係覺得新舊sketch分別唔係好多,有d少少,但都有d係差dd的.........
.......................

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~€€€€€
um~不過,我的groupmates都各有佢地的優點~
hah~也許互補不足la~~
如何善用teamwork對我黎講都係一個大課題~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日上sonia堂好開心~
佢真係識好多野~
同储都左d 關於ne 科出路的野~

要快d開始執返自己的work~了.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
現在比之前更加無安全感~
因為現在連最親的人,我都唔可以百份百信任
諗到ne樣疇會覺得自己有d可悲~
我都好想變返之前那樣,擁有一個安安穏穏,簡簡單單的屋企多好~
也許真係一朝被蛇咬,(唔知什麼)怕草繩............