2006-10-21 02:09:27Didy Bear ~媛

20/10

岩岩睇左某朋友仔的日記,佢做左一些傷害自己o既事,都知道佢之前有d事而唔開心,但係我冇諗過佢會做左呢d事,知道後都覺得有d心痛........ 暑假前,佢都仲有好多野會同我講,我都好樂意做佢o既聆聽者,開學後,其實都感到佢已經唔同左,係佢依家身邊o既朋友影響左佢?我都已經唔係好清楚,佢同我講o既野已經愈來愈少,只要佢願意講,我一定願意做佢o既聆聽者,我唔想失去身邊任何一個人,我唔捨得佢地會離我而去..............

自考左grade 8 piano 之後,我都好少會好認真咁起度練琴,係間中起返工有break個時會彈一陣。岩岩特登落左去琴行度租左琴室練左半個鐘,感覺都好生疏,技巧已經冇之前咁好,要再練返多d琴,好想可以快d盡快回復返昔日o既水準...........

今日去練琴o既呢間琴其實係我初初學琴o既個間,但係呢間琴行之後已經經歷左多次o既轉手,不過今日我入到去練琴,d 琴房o既裝修同之前係一樣架lor,只係加多一幅畫起度...~_~ 一樣係咁殘舊,同埋部琴係有d問題架lor,部琴o既琴鍵有大半已經唔再係白雪雪o既白色,而係好明顯咁睇到係黃色lor..........睇得出部琴都真係好耐歷史...............今日起度練琴,真燧諗返好多細個o既時候起度學琴練琴o既大事小事,諗起細個個時亞sir點樣教我,彈得差個時點樣俾佢鬧, 個時日日放學之後一定乖乖咁去練琴................. 以前,要做一件我想做o既事,我會好有恆心同毅力去做,但係依家我好似變左................究竟我依家仲可唔可以好似以前一樣咁堅持呢?

今日返工,俾個k3 o既小朋友激到我死,我都有向佢媽咪complain到,免得將來又將所有o既responsibility推哂去度,起依家o既呢個時間,我唔想放棄任何一個學生............... 哈哈~~我11月又收多個學生啦~~我要收多d,收多d~~~~有冇人要學琴呀,快d幫我介紹下啦~~~

同yan又講左大半個鐘電話,大家都互相向對方大吐苦水、教琴o既一些激氣事、搞笑事,笑死左~~ 哈哈~~ 仲有個字典機人起佢側邊嘈嘈嘈~~ enjoy talking with her very much~~ ^_^

我o既schdule又調到亂哂,聽日搞到上得一堂,但係星期日又係10點半到5點半冇停,慘慘慘...... 我又冇飯飯食...........帶定胃藥都得啦................

自從某天之後,以我印象中我每晚所發o既夢(如果有o既話)都係起校園發生,尋日又發左個起校園發生o既夢,好似情有獨鍾於呢個地方,可能呢段o既時間係我最開心o既日子掛,有太多好好o既回憶~~~

今日我o既朱古力癮又返返黎,食朱古力似乎會令我開心d............


p.s. 起市中度見到halloween o既佈置,好鍾意架南瓜火車~~^_^
didy 2006-10-21 15:54:05

傻婆,我邊度有唔食飯呀,我日日都有食飯~~我帶胃藥只係怕我唔定時食野會胃痛之嘛~~


應承左就記得要做啦~~~ 我唔會怕你煩住我,如果我有事忙緊,我都會同你講聲架嘛~~~ 我好樂意聽你o既分享~~^_^


其實食深色野應該冇所謂...... 咁如果係你咪連豉油都冇得食lor...~_~ 只要你食完野之後記得漱口,刷牙刷得乾乾淨淨,其實應該係可以食架lor,我個時個dr都冇話唔食得o既,唔食得o既只係一些好硬o既食物同香口膠lor~~


你快d約我食飯啦,我等你之嘛,咁到時我再帶朱古力俾你食啦~~不過有果仁個隻好好食喎,我覺得好有口感,可能唔岩你口味啦~~

miu~ miu! 2006-10-21 15:34:36

baby~ 比里激死左我拉 又唔食飯 你好呀 成日都唔食野 你知唔知 某人會好擔心嫁...里試下唔食野丫 我唔理里嫁 籥里仲食唔食呀..^^...
傻豬黎既..依家我冇做個d野 米得囉 係唔係先..?!好對唔主呀 搞到令里心痛..sorry呀...baby..應成里最後一次 我唔會左咁做..ok?!..唔好心痛拉..哇哇..我怕里覺得我煩 我先唔講咁多野炸..哈哈...里唔怕我煩既 我大把野講呀...傻瓜黎既..得閒里都約我出黎食飯拉..kee...
又食古古力..哇哇..我冇得食..醫生話..我唔食得深色既野呀..我最愛既 奶茶都冇得飲..好痛呀..哇哇..食肥里呀 食咁多古古力..要肥都我肥先拉..哈哈..里唔可以 一個人食嫁..留返比我食呀..我要食 明治個隻..唔要 [逼咸]個隻..個隻好難食..因為有果人..^^...得閒左上過黎..