2005-10-14 22:58:12大孖^____^

Strange Friday

遲到-.-” bad luck.明明比昨天早了5分鐘起身
miss了kawai個混吉全球第一頒獎
但之後出奇地有luck~


校工: ”YWT o係咪度?”
張sir: ”o係”
校工: ”你就係YWT?”
我: ”係”
校工: ”下.咁似男仔名ge”
.........
張sir: ”hey事但啦有咩所謂”

中間分界行路駝背染髮呀嬸我忍你!!


勢利人隨處都有...i don’t mind
你可以隨便睇小我,但你睇小我之前我已經好鄙視你...不要以為自己鬼祟眼好厲害=.=”small potato不要斑門弄斧
郎才女貌俾個good你

學校連燙火膏都無-.-好痛...receptors有問題, nerve impulse send得太慢
薜小姐出奇地沒有對我不禮貌!世界變

原來今早爸爸鬧office人*v*爸爸對於只得到一聲”唔好意思”+辦事能力低+不禮貌非常不滿

我發覺徐sir often同louis上堂講dirty things........好有味@@

放學班會主席見到無人幫手做board....應該發脾氣走人....
結果我同鍾停坤亂貼爛感受紙上board. 非常核突:p哈哈
仲眼白白見住黃潮東檢查櫃*統*,但我甚麼都做不到....: ( 好失敗!
有幾個同學都將會收warning...er////如果我沒有發呆望window是可以改變命運...班房風景really不錯

之後去terrible place. i am back*__*


今日好多miss yu feelings: ’i was surprised!’好多O mouth



14/10/2005