2006-01-31 15:44:22Esther

六褔珠寶孫燕姿香港演唱會

21/01去左睇燕姿演唱會,因為坐第7行,與燕姿近距離接觸,佢好靚女,而燕姿既歌喉真係好犀利,無論係快定慢歌比係cd震撼力更勁更好聽,香港歌手真係望塵莫及。

當晚(換衫位)既嘉賓卡士有林一峰同燕姿合唱<遇見>,之後林一峰獨唱 佢把聲好高音好女仔,但係好好聽,又有唱左<紀念>既蔡健雅同燕姿合唱<原點>,而令全場拍案叫絕係d燕姿既白馬王子---劉德華,估唔到劉德華真人禁帥,佢個首<再說一次我愛你>都幾好聽。

可能係最後一場,又坐係d粉絲後面,演唱會既氣氛好high,我地多次企起尖叫揮舞螢光棒,個一刻情緒好高漲,超正!燕姿演唱會真係值回票價,令人再三回味!



這一刻 回頭看見自己
這一路的風景 百感交集的我
下一刻 又將飛向哪裡
漸漸疲憊的羽翼 為你披上了勇氣
放心離開我 我會記得這一刻
那些還飛翔著 不可思議的夢
雨後的天空 會有絢爛的彩虹
像最初相信著 我們總會找到自由

這一刻 時間變成行李
越過生命悲喜 陪伴著我前進
因為你 讓我看清自己
面對未知的恐懼 腳步更加堅定
放心離開 我我會記得這一刻
那些還飛翔著 不可思議的夢
雨後的天空 會有絢爛的彩虹
像最初相信著 我會找到 自由

Oh 只是遠行 不是逃避
告別 是為延續回憶永恆的華麗
你 要照顧自己 不要忘記 那些燦爛過的痕跡

~~~ The Moment

圖片來源:www.yanzizone.com

下一篇:Yes I Do