2004-06-23 11:07:03盡不同

2004-June-20 (晴) 早歸

謝Li宴過後,我們一行人轉戰麥記吹水,一開始就講到麻麻原來入到新科,真係有d羨慕添。跟住就係"ture or false uptodate"喇,講下有人話唔黎又黎,家嫂的中指,老鼠是個體還是一個集團.......等等。

後來,又唔少得每次講的感情題目,睇黎有人真的好期待咁喎,馮人都問,馮聚會都講,不過我就覺得哩個係MIX and MATCH o既遊戲,感覺係 1 1/2 同 0 主導之下的過程,當然 initiation 係要夾雜到挑釁/逗的,之後的chain reaction 就要睇下兩種reactent undergo 甚麼 mechanism 喇,不過種種事情都是建基於機會或者是--緣。

一講到緣就殺到宗教喇,當然唔少得問下d教徒點解信教,同信前信後分別,不過教徒都係答非所問。亦由各人對宗教的看法,就衍生出性格與取向的問題,由分析別人到自我分析,都不過是 我的我,你的我,我的你,你的你 問題,又係1 1/2 同 0 的選擇吧了。

就咁,就傾到三點,我覺得自己好像失血過多咁,真係有d暈,返都家中都4:30am喇。

下午,又忍唔到手,走出去買電話...............

PS. 其實我覺得我適合做道士或者睇相佬,多過純做lab,不過做lab都係煉丹一種,唔怪得我做得咁開心啦。