2005-12-28 18:04:52大力

12月22日

12月22日 星期四 晴

今朝8點幾起身, 食完早餐之後就去行下, 當去到Eiffel Tower下面時, 突然心血來潮睇睇自己D 證件、機票等, 竟然發現張機票不見了, 心情極度緊張, 立即返回酒店搜索, 始終都係搵唔到, 同房叫我去reception 問下, 好彩receptionist 執到, 差點冇機票返芬蘭, 好彩係虛驚一場!!!!!!

之後我就去凱旋門, 途中到有經過一d 其他不知名的景點, 在凱旋門我上去了頂點, 可能係因為中午時段, 所以並冇什麼特別, 只不過係一個景點而已, 之後就去食午餐, 去左一間類似 m 記叫 “quick” 的地方食, 因為時間唔夠, 根本冇可能比我慢慢食, 食完之後, 就去巴黎鐡塔, 當然又係上去頂點, 因為去第一or 第二層根本就睇得唔夠多, 今次我景到好多好漂亮的夜景, 太靚la, 我現在我愛巴黎ar!!!!!!!!!!!!!!!!!