2005-12-12 17:09:17大力

12月8日

12月8日 星期四 晴

昨日下午7時半搭火車去 Lapland, 成晚都係訓唔著, 同上次去 Stockholm一樣, 又係大概4時先訓到, 今次Alvin 都訓唔著, 唉…….. 總之就慘la, 今早八點左右就到la, 天氣十分寒冷, 只得 -18 度, 人生第一次在咁凍的天氣下走動, 首先我地先去 citymarket 買野, 因為這是最後一個超市, 過了就要三日後回來時才可以再買野, 所以我同Alvin 就買左d 野食, 因為個trip 係唔包 lunch ga!!!!!

之後我地同去聖誕老人村, 一到達就立即寄出明信片, 之後我就一個人行, 因為Alvin 仲寫緊明信片, 本來我都想同聖誕老人合照, 但係因為大多人了, 要排隊2小時, 而我並沒有這麼多時間, 所以就周圍行, 買手信, 影相, 之後就去我地的酒店, 其實都唔可以算係酒店, 可以叫做民宿, 家族式經營, 專提供房間給旅客, 環境都很好!!!!!!

之後一直留在酒店, 因為天已黑, 根本不可能周圍參觀, 所以睇劇集, 好彩有帶電腦, 否則日子都不知怎過, 一直到6時幾, 我就叫醒Alvin, 一齊去食晚餐, 一直以為d 人唔會咁準時去食飯, 點知d 人已食得七七八八, 好彩仲有野食, 食完之後我就去問Greg (president) 今晚的活動and 明天幾點集合, 今晚8點有sauna, 哈哈, 又係我的最愛, 但係一諗到出面氣溫得 - 20 度, 就有d 驚, 最後都係受唔住誘惑, 所以又去玩sauna, Alvin 冇去, 佢一直都唔鍾意, 但我已經不能自拔la!!!!!!

今次sauna 特別的地方係, 焗左一陣出去浸雪水時要穿socks, 因為太多雪, 如果赤腳出去, 腳趾一定會黏埋一起, 玩左差唔多一個鐘, 我唔可以左玩la, 因為太口乾la, 再玩會變人乾, 所以就沖涼返去, 一出sauna 室, 就跑返酒店, 需時不到一分鐘, 但係我濕的頭髮都結冰la, 手感好似gel 頭咁, 可想而知天氣係幾凍, 玩sauna 時仲只穿泳褲跳入雪水, 有時都覺得自己犯賤, 點解要咁折磨自己, 但係我又覺得好好玩, 唉……. 人真係矛盾!!!!!!!!