2009-03-25 21:34:44Miss.haha

超可怕的星期六

好驚星期六a...要面對好多野a...有30几分ga歷史,要作自由題ga 中文,仲有台灣試題ga 地理測驗,加上冇把握ga 理工大學入學試....

點解一日可以做咁多野ga....

p.s.歷史系星期一測,系星期日晚溫到2:00...測完都系吾g 自己做緊咩...應該好低分....李sir 又會話我la...仲有英文a...只從佢話咗我之後,我就好陰影la...好大壓力a...都求神保守我可以好好咁預備測驗同考試,仲有我d 同學仔都可以一齊考到自己心水學校,讀到自己中2戈科la..我就要等待神話我比我聽我ga 選擇有冇錯la...希望我ga choice 都系蒙神喜悅

上一篇:點解要咁呢...

下一篇:愚人節