2009-04-01 19:38:54Miss.haha

愚人節

今日系愚人節...比人玩完先知=.=
唉...點解要玩我wo.我同你又吾系好熟,
玩我都吾會有咩反應ga la...

聽日最殘酷ga 事就系要派卷la...又吾合格la...
我第三段d 成績差咗好多a...全部都吾合格ge...
我真系好想畢業la...吾想留班a...so 我要努力

我總系覺得自己講錯野令到人吾開心...但系又記吾想wo..
不過我都系都say sorry la...可能我真系吾g 系邊到做錯野..
但系我吾想另人因為我而吾開心la...

p.s.雖然而家ga 溫習好辛苦..但系都要感恩la...可肶系神比我ga 試鍊..咁希望可以依靠神,知道神ga 心意去走前面ga 路..仲有求神都保守我地學校ga 福音周可以有更多ga 人信主,亦希望我地可以系福音周聽到ga 佈道會真系可以感動人,有信主ga 決心...


上一篇:超可怕的星期六

下一篇:very good !!