2007-12-13 18:14:17真愛的表現~懂妳~懂我

tATu

MV網址http://tw.video.yahoo.com/video/play?vid=827119&fr=

All the Things She Said 每一字每一句 演唱=tATu

All the things she said
每一字每一句
All the things she said
每一字每一句
Running through my head
在我腦海裡爆炸
All the things she said
每一字每一句
All the things she said
每一字每一句
Running through my head
在我腦海裡爆炸
All the things she said
每一字每一句
This is not enough
這樣還不夠嗎

I’m in serious shit, I feel totally lost
不是開玩笑的 我快要瘋了
If I’m asking for help it’s only because
當我低頭求助 只是為了
Being with you has opened my eyes
跟妳在一起 我的世界變了
Could I EVER believe such a perfect surprise?
我不敢相信 這個美麗的事實

I keep asking myself, wondering how
我逼問我自己 為什麼
I keep closing my eyes but I can’t block you out
我閉上雙眼 又看到了妳
Wanna fly to a place where it’s just you and me
想要飛到一個 屬於妳我的地方
Nobody else so we can be free
沒有別人 只有自由

All the things she said
每一字每一句
All the things she said
每一字每一句
Running through my head
在我腦海裡爆炸
All the things she said
每一字每一句
All the things she said
每一字每一句
Running through my head
在我腦海裡爆炸
All the things she said
每一字每一句
This is not enough
這樣還不夠嗎

All the things she said
每一字每一句
All the things she said
每一字每一句

And I’m all mixed up
全世界都亂了
feeling cornered and rushed
充滿了矛盾衝突
They say it’s my fault but I want her so much
都說是我錯 是我太愛她
Wanna fly her away where the sun and rain
讓我帶她 遠離烈日風霜
Come in over my face, wash away all the shame
讓雨打在我的臉上 洗掉所有罪孽
When they stop and stare - don’t worry me
異樣眼光又怎樣 我甩都不甩
‘Cause I’m feelin’ for her what she’s feeling for me
我有彼此的默契 相同的感覺
I can try to pretend, I can try to forget
試著假裝 試著遺忘
But it’s driving me mad, going out of my head
只會讓我發瘋 魂飛魄散

Mother looking at me
媽 妳看著我
Tell me what do you see
告訴我妳看到什麼
Yes, I’ve lost my mind
是的 我已經瘋了
Daddy lookin’ at me
爸 你看著我
Will I EVER be free?
我自由過嗎
Have I crossed the line?
我越過界了嗎


突然很想念這首MV,因為有過許多的記憶...所以就去找了,一找到看的當下,不自覺地...我一直起雞皮疙瘩,可能想到一些事也可能是因為她們一直熱吻的鏡頭吧!所以雞皮疙瘩不斷,雖然我有這張專輯附贈的MV,但還是去找了這MV的網址,這樣我就能想看的時候隨時都能看,妳也會看得到,呵^O^那時候妳為了看這MV一整晚都不睡覺,不知道妳還記不記得,雖然妳看過很多次,但是我還是送給妳...



上一篇:連回憶都不給我嗎?

下一篇:那時間

陌生人 2008-01-28 15:25:05

深情ㄉ妳相信會有更好ㄉ.....摯愛出現!!

oprah 2008-01-12 02:41:33

那張接吻照讚

WEN 2007-12-28 00:19:50

安安
剛好看到你來版的紀錄
過來看看了~^^
妳是拉子圈的嗎?
tatu的歌很好聽^^
妳喜歡嗎?
我還蠻愛搭!^^
呵~
過來跟你交個朋友
^^
妳好呀~