2004-10-11 13:59:53打比

10月9日~~visit poly u

今日起身之後就對住部pc .執返好d file 燒左我要燒緊野,搞到2點左右就起程出發,去左mk 買左d野先, 然後就搭火車去紅磡la. 去到個時好似差唔多4點,好多人係poly 走,但係我而家先至去...ahaha...其實上年都去過,所以都唔覺得好陌生,而且而家知有咩科我要睇,有咩唔使睇,入到去就過左去logistics 個度睇,原來有個科我唔知ka wor, 問個個人d 科讀咩佢都好似唔多知咁,真係過份..我自己睇算.睇埋marking 同bba 就其他野都唔使點睇,咁我就去左個無咩人既地方坐底同peggy 傾電話, 傾左陣,音就話佢就到.

之後我就跟左音上佢宿舍la,果然似酒店大堂bor,唔怪得咁多人讚poly 個宿舍la.間房都ok la,好似可以放好多野咁bor. 音個roommate 幾得意,我覺得佢應該係d 好好玩&好好人既人黎ka...haha. 係個度傾傾下計個時,有個不知名既電話打俾我,原來係個時劉伍英既學生, 基本上我唔記得佢係邊個,佢打諗話有日好似見到我,又話佢唔想讀書,唔想讀英文ar,佢讀中中ka la wor!!!仲話如果有學校唔使讀英文,佢一定讀,就因為無,佢諗住讀完中三出黎做m記算, 唉~~~無論我點同佢解釋,佢都唔明....都唔知而家d 細路咩心態.

到8點幾,我同音就去左黃埔食野,又傾計,到10左右我就走la.係搭巴士個時,又同peggy 傾電話, 其實係因為一件事既,不過我地都係講左好多唔多關事既野ar 下. 返到屋企唔知點解好累wor....

其實我而家jupas 既1st choice 係poly 既xxx ,我都希望下年9月可以同ar 音你係poly見ka......不過最起碼要我d 英文同pure 生生性性.