2008-02-11 17:35:04"尜珺"

生日快乐 ..

Feb.10 ...即系琴日...系我尕君君生日啊...又大一岁拉..老拉..









我噶愿望系快高长大..学凤凤话斋...哈哈..最重要要快d高...咔咔..












好多谢收到你地噶祝福..我好开心啊...












同埋最重要噶要多谢..红姑..+敏..红姑噶朋友陪我一齐整蛋糕...我人生第一次整砸..好成功啊..个个都话好食..叻叻..嘻嘻..












Happy Birthday To Me..













....
最开始就系得呢d糖 ..
跟住+左2个鸡蛋 ..
跟住呢部系最辛苦噶..维持呢个动作个几中..纵要快..手已经累坏了..
一个几中过去了...就成了这个样子..很开心..看着我们的劳动成果..
然后+这些东东进去..继续打...
从局老里拿出来...最后成了这个样子..
再继续努力..放了莫斯进去..2个小时过去了..从冰箱里拿出来..成了这个样子..很成功啊..哈哈..开心..
跟住当然系我噶第一笔..
+敏噶第二笔..









红姑噶第3笔...