2007-12-12 19:52:17

苦戰

今日連上n堂課,真係好累~~每班真係有吾同ge特色..
中一同中二ge差別好大= ="
知道每年ge中一係最難搞,因為好多小朋友要升上中學~~亦都唔定性!!
同夢殿吹左陣水..我自己曾經好想執好d學生,也看見有些人ok..或者最近發生好多ge事,令到自己燥左,火爆左~內心ge動力也慢慢減退了!!
要執好d學生,課堂時間真係唔得..唯有就係好似夢殿話齋,個別捉幾個人留低,1對1,最多3個~~"或者"會見到果效.我都希望會la..
突然想起阿彭一句ge說話:你既然話學生基礎差(呢個係鐵一般ge事實~~對於呢間學校),我地又會唸辦法執好距地嗎??係咪年年放距上去就係幫距le??難怪到高年級距地死晒,考不上大學= ="
如果中一唔開始執,做壞規矩ge話~咁樣................ = ="
不過,呢排對住中一好辛苦..anyway!!
「靠著哪加給我力量的,凡事都能作.」

今年要努力捱過距~~~~~

今日數學培訓,老林講左樣野~~這是事實!!而家大學教ge都吾係初等數學.全部都係d我地聽吾明ge高等代數和聽唔明ge幾何..難怪我地剛出黎教書ge同志們這麼苦~~希望高等學府真能注視呢種,讓大學都接觸番初等數學ge知識la..

上一篇:2007年12月10日

下一篇:我又被調課了...