2007-12-10 22:38:18

2007年12月10日

今日差d遲到~~~真係用左15mins可以刷牙洗臉,返到學校~~而且我住係建華,你地可想言知,我幾勁= =" 臨收工前終於搞到上網~~明天要裝麻msn,咁就perfect la..^^

今日好累~~回到學校真的無精打采..好采第一堂係中二ge堂,我最愛就係想中二ge課,希望日後都好上la..我會覺得係..因為距地d性格多數都吾會似中一咁樣.講起中一,雖然d班d人好頑皮,但係距地有種天真低b(我所指係正面個種..)我開始捉到路上呢班..也多謝一d高人可以俾我操練下點樣"疾"人~~不過,另外一班,學期初我係好鐘意上個班,但而家我卻變為pp"完成任務!!"而家對於我黎講,可能有人會認為我不負責任,但對我黎講~~卻不是!!如果而家距地學到我教ge野,就係bonus,學吾到係正常~~反正未換老師前距地都係無乜點學野..從我接手個刻深深感受到.(特別中二)而且學校今年都吾會點要求我俾d好數據距睇~~我只要盡左力就得..而且高層對我工作表演都ok,不斷從中吸收別人ge好野,明年我就輕鬆得很^^ 不過我要多謝一d學生ge..因為我吾係數專出身,只係應用數學,所以好多野都摸索睇書教,但距地會同我講番我邊度教漏左,邊度用咩方法解釋會好d..真係感恩^^ 好想快d捱過呢一年~~至於某d人,注定呢個學期俾我釘住~~(一學期一學期計)呢班,我開始吾會對距地期望太高,因為學生往往只受班主任影響~~~對我而言,有好多老師我都不滿他們ge作風.呢班質素,相信也是我預料之外吧~~我要記住:完成任務!!
今日,夢殿同我講,小黃你真係慘,第一年執到呢d班~~

上一篇:開會

下一篇:苦戰