2005-01-29 03:25:38Dolphin 藍色小海豚

Burning sunset

The burning sunset
The glory of Your lights
You talked to me through the trees, flowers and the burning sunset.
Day by day, I know you more than I could image.
Your shining love and tender mercies is far beyond I ever know.

"Do not be afraid."
"I'll be with you till the end of the time, and I'll never leave you alone, my lovely child"

He said.
It's His promise, it's His unfailing Love.

** 牽引我心

我心的渴望 唯你能滿足
翻騰的心情 唯你能平息

喔主我靈渴望 更深地認識你
施恩座前 暢飲你活水泉

牽引我心 進入更深的愛中
耶穌擁我 緊靠你胸懷
牽引我心 更深沉醉在你愛中
我只想深深地愛你
喔主 渴望沉醉 你愛中

我一生一世 尋求你榮面
聖靈親引我 得應許恩典
因你的愛使我 心充滿了盼望
你同在中 是何等地甘甜

牽引我心 進入更深的愛中
耶穌擁我 緊靠你胸懷
牽引我心 更深沉醉在你愛中
我只想深深地愛你
喔主 渴望沉醉 你愛中