2008-11-16 14:22:20Hedy

.Dreamer.

Time to Kill

出自 1999 年發行的 Time To Kill 專輯

歌手介紹 : http://foton.pixnet.net/blog/post/7198279

歌詞 : http://www.lyricsdownload.com/sophie-zelmani-dreamer-lyrics.html

演唱者:Sophie Zelmani ( 蘇菲珊曼妮 )

Seasons, my friend.
Colour me so we can blend.
Forbid me to go,
I know so little about the wind when it blows.

Dreamer, dreamer.
I’m woking out of your dream.

Take me off that parade,
and place me somewhere in yours and so shades.
Your night shuts my door,
and I announce dream anymore.

See if I can pass by that waiting hand,
if I can pass by that wondering man.
If I can leave to get one,
see that it all make sense pretty soon.

Dreamer, dreamer.
I'm woking out there you go on.
(dreamer, dreamer)
Dreamer, dreamer,
I'll be where I belong.
(dreamer, dreamer)


這首歌的弦律及演唱者的聲音都很好聽

很輕柔,但帶點淡淡的憂傷

Maybe~這是在形容她的心情吧!

是在已經走了的她~部落格背景音樂

希望她能在另一個世界活得更好更自在快樂

為情而亡,我想~這是最傻的了

漸漸的~對於感情~我也不這麼執迷

如果妳再多活個三年,跟我一樣的年紀

可能就不會這麼傻的

不論你是愛人或被愛

最重要的是要愛自己、疼惜自己才是最幸福的

因為被愛跟愛人都不是最幸福的

愛情要雙方,單方的時候就要更愛自己

ST 2008-11-16 17:07:44

漸漸的~對於感情~我也不這麼執迷
→ ME TOO
反而是對錢越來越執著 :P
我要~工作~工作~MONEY~MONEY~~ ^^y

版主回應
哈~我滿腦子就是工作賺錢工作賺錢^^
我總覺得要有一份好工作
要找好一點條件的伴侶比較容易些^^
2008-11-16 22:25:51