2004-07-22 01:22:20cycyrus

團友聚#2 (2/7)

團友們因為就我地
所以揀左"天水圍有fork用BBQ"來聚

一場黎到天水圍,
點可以唔叫阿春﹑阿夏同埋其他公主們上黎玩下先呢?!

<見鬼2>後,
就攻打四方城!


又係好熱既一日
炎炎夏日去BBQ....
哈哈,
傍晚望到個BBQ site 熄晒燈
一問之下
原來因為冇人去燒
所以提早close
hahhaaha~!


知道個fact仲要扮唔知咁去會團友
再扮晒野叫搞手打去firm firm 先


最後, 去元朗稻香打邊爐+B仔

嘩, Auntie Virgo真有米
Tsuen Wan 飛的入元朗.
哈哈, 快到呀, 快過我地0係TSW 搭LRT
搞到我地幾咁sorry.


領隊果然係領隊
講野大聲到呀

之但係..點解句句都好似夾d粗口咁既?!
講粗口都算啦,
駛唔駛句句都有?
駛唔駛咁大聲, 方死人聽唔到呀?
真係同佢一檯都超級極度embarrass!!
同埋真係好"un"耳呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢地又唔收我地$喎
搞到我地好唔好意思呢!
唔得唔得,
下次要請番佢地食野.


Virgo, keep ur words ar!
春夏秋冬科科合格, 請晒我地各團友去鴻星食黃油蟹呀!!
同埋我地四個入到U 又有一餐架! haha :p


玩到好夜
春同夏黎左我屋企過夜
哈哈, 第一次有同學黎我屋企過夜咋!
可憐既佢地就要0係我狹窄既room度打地"po"
while我就依然舒舒服服地訓0係床.
哈哈哈~

不過地都成五點先訓
係房度係咁auto四連環
有晒度具架
lol~ :p


好開心咁又一Day lu~
聽日又有節目! hehee :)