2004-06-23 23:22:19cycyrus

不香港的香港

放假,
若然冇得飛
搭下渡輪去下島玩
都應該係不錯既選擇

經過長途拔涉
攀山涉水 (陸路同水路)
其實都好有去旅行feel 呢~

又或者去下赤柱﹑愉景灣等
呢d咁唔香港既香港地方
都應該好唔錯ar!
我要去試下赤柱間beaches 既意粉同pizza ar!

although gold coast都幾唔香港
但係...太近了
太屯門了. 哈哈~




同學們要返工的返工
要上學的上學
要interview的interview
各忙著各的
找一個大家出來聚的機會也不易

何時開始, 見面竟變得這麼奢侈?
不過咁樣
可能令大家會更珍惜見面的時候






唱K睇戲睇Troy睇HP4去島玩食好野食雪糕食甜品行街買錶買銀包買波鞋
係我放假想做既野

個假仲有兩個月
要做晒, 唔難

不過, 我想係放榜前做晒
唔知得唔得呢???



快點約我出街啦...哈哈哈
我就黎發"mould"啦!!!!

今季買左既衫...
都冇乜機會著既!
要搵多d搵多d
如果唔係就out ga la!!!