2006-12-19 01:25:38比安嘉

地獄式倒數

本來十點返校温書..變左....九點幾先捨得起身.....成十二點幾先返到學校.....終於買左我地想買既野...食左個流而不甜既早餐.....從未試過這樣的早晨甜餐.....唸起都起啖......幸好等米雪途中...買了很多零食.....

成日既温書指數係0%....傾計指數係100%....爆笑指數都係100%

下就四點幾...TERRY先返黎....講左幾個心寒既"鬼故"....好耐無聽過啦....唸起都毛管棟....六點幾係OU行茖山....JOIN小妹同KITTY食飯...

BB: 今晚去邊度食??

小妹: 唔知去"壯陽苑"定PIZZAHUT好....

BB: 無所謂啦....

小妹:咁"壯陽苑".....

BB: 壯.............(心唸個名咁熟既)

BB & 小妹 : (大家望住大家係度笑)...簡直一發不可收拾

小妹: 死啦....我同KITTY講係"壯陽苑"食飯.....

BB:哈哈......咁大獲..........

事後問返KITTY...原來佢以為我地玩野....因為佢班FD不嬲都係咁叫............

..本來有PATRICK.....點知主人翁肚痛唔舒服無黎到....得我地四個食....連WINCY都放埋我地飛機......未夠鐘去左潮流買仔仔返家.....但係要成$140蚊...小妹係咁鬆勇我買貴個本......點解咁貴嫁~~另一本又唔靚....就$38...差太遠啦.....

最後買了心頭好...打開黎睇....發覺係值嫁~~~即係覺得抵返哂.....

差唔多七點半去P記拎定飛...我同小妹等左幾個字先有得入....阿FUK同KITTY都遲到.....叫完野食...大爆KITTY秘密.....仲有阿FUK既鬼故事....好恐怖呀.......本來既主人翁變左係KITTY請客....嘻嘻

送完KITTY搭車...我地兜左個圈....剛好BETTY CAT也在旺角.....等他們食完糖水.....便一齊返家!!仲坐埋個架好遠我家的VAN仔.....一D都唔方便..........

聽日八點起唔起到身呢???