2006-11-09 01:56:14比安嘉

Friday To Tuesday

好耐無打過日記...本來留左位....但又好懶唔想打.........

3/11(五) 係brazer sales 10-8 識到位新朋友仔 ... 兩日都好開心...未試過做sales做得咁開心...今日見到好多日本人....佢地瘋狂購物程度係100%

4/11(六) 都係返brazer sales 10-7 本來都仲忍到手唔買野~~~最後都係買左...兩件衫,一條belt...鳴鳴....不過 幸好有staff price...好抵呀........全日都好hea....好似做緊show咁....係咁囉d衫黎著....放左工同阿健茖左蘭桂坊....落左喜喜...一個晚上..撞到兩個人....jaskson同ronald....仲要咁岩係佢生日....我地係蘭佳坊食日本野....好掛住美味的雜錦魚生飯....還有試了雪架的味道....哈...不是我想像中好味.....

5/11 (日) 白石bbq...期待左好耐...佢地終於搞得成....今日既行程只可用兩個字形容...”正”, ”爽”.....超開心呀...我地有十幾個人去....影左好多相...仲有玩左”三個字”既遊戲....造就左好多笑話....散場後同米雪食糖水....本來最近應該係我....結果遊左轉車河.....哈....

6/11 (一) 如常的返學...夜晚學跳舞.....miss係咁幫我練習....搞到我鬼死咁驚....幸好partner係咁提我....要多謝米雪....還有一班好同學....既支持....我會努力的......夜晚返家...唔舒服....食左粒藥就訓lu....

7/12 (二) 交功課的日子..本來以為是今天....但原來係聽日...多謝ivan...多謝丁丁...多謝yr 3...a/c既同學...份功課做到兩點幾....終於有得交....鳴鳴...幾經辛苦....終於唔使對住佢....遲d econ仲要mid-term...要plan定好好温下書啦~~~