2004-04-04 20:44:06CURMEN

@@FRANKIE SIU@@

佢叫"FRANKIE"...佢係ADD 0既ENGINEER...好奇怪,我都佢都唔算同一間公司,我都唔知點解會同佢熟??可能佢成日都要入屯門..所以一齊搭車搭熟左!
HAHA..我記得我以前成日迫佢陪我行日本城0個條路去望阿19...,我自己又唔夠膽望,成日叫佢幫我望下19係邊到,唸起都搞笑..
我地次次行親都比人"小斜BEAR"!!...真係唔好意思..FRANKIE!!
不過佢做埋今個月就離開呢間公司啦!!我無記錯的話佢好似去JUNO老竇0個間公司做,唔知佢到時係咪日日開工之前都要唱JUNO D歌呢???...有D唔捨得呢位好同事..不過都恭喜佢搵到新工,可以轉下新環境,GOOD LUCK AND GOD BLESS HIM!!!WE'LL GONNA MISS U AYE!!!!!!!!!!!!

p.s.:隻nike鞋係佢新買!!!