2007-08-29 11:23:37肥肥

Nice Trip - Osaka@Japan #3

第三日, 去左KYOTO, 京都係一個好靜好靚既地方, 好靜既意思係指個感覺, 可能因為我地既行程係去左三個寺掛, 所以覺得個人都靜D, 周圍D屋都好有特色, 就好似以前小朋友睇忍者小靈精D屋咁, 可惜, 我地只係留左一日, 真係好唔夠....
哩個係清水寺, 好多遊客, 但係更多日本人黎哩度祈福, 仲有好多必影既靚景TIM, 哩個女仔都係同朋友黎祈福GA, 2個都著住和服, 佢流住汗都同我影相, 真係唔好意思LA....
祈福之前要洗干淨隻手先GA...
我地比左100 YEN, 入左一個好黑既地方, 入到去要拉住條繩, 一路向前行, 行行下就會見到一舊發光既石, 可以行埋去摸住佢許願, 雖然明知係呃人, 但係都要試下, 何況100 YEN JE, 不過份到去都好驚, 因為黑到咩都見唔到, 條路仲要轉彎, 似探險多D
我今次都有求簽呀, 求完簽如果係唔好既野, 可以綁番上去, 咁厄運就會消除, 我O個枝簽呀吉呀, 講D野同以前求簽講既好相似...希望可以成真LA.
跟住黎到地主神社LA, 哩度主要係求姻緣GA, 好多一啤啤既情侶黎哩度祈求幸福, O個度有2舊石, 如果咪埋眼行到過對面, 而又撞唔到任何野既話, 咁個願望就會成真GALA, D水可以飲得GA, 又係飲左有運行O個類LOR....
地主神社都好大GA, 仲掛滿左燈籠TIM, 好靚好靚....
第二站係銀閣寺, 唔知係咪日久失修, 變到有D殘殘地LA.......入面都好大, 可以一路行上山頂, 但係邊有力行丫....所以影完幾張相就走LU...
最後一站就係我地原本諗住放棄既金閣寺, 由於比塊路牌呃左, 以為好近, 所以就照去, 點知.....係勁遠LOR...但係真係好靚呀, 有種好有氣勢既感覺.
夜晚既京都.....拎住左D手信....好唔想走, 但係都要番大板既酒店
總括黎講, 只可以停留一日O係京都, 真係好唔夠, 因為京都實在太靚, 太多野買, 太多地方行LA......5日應該OK既.....