2021-04-05 19:00:15Rex Wu

50及60年代最受歡迎的鄉村巨星:強尼荷頓 (Johnny Horton) 懷念老歌

5060年代最受歡迎的鄉村巨星:

強尼荷頓 (Johnny Horton) 懷念老歌

1.All For The Love Of A Girl

All For The Love Of A Girl
Well today I'm so weary / 唉!今天我好疲憊
Today I'm so blue / 今天我好憂鬱
Sad and broken-hearted / 悲傷破碎的心
And it's all because of you / 全是為了妳

Life was so sweet, dear / 親愛的, 生命曾是如此甜美
Life was a song / 生命曾是一首詩歌
Now you've gone and left me / 如今妳已離我而去
Oh! where do I belong / 哦!我的歸宿在哪裡

Aan it's all for the love / 全是為了愛
Of a dear little girl / 我摯愛的小女孩
All for the love / 全是為了愛
That sets your heart in a whirl / 令妳心頭百般翻騰
I'm a man who'd give his life / 我願付出我的生命
And the joys of this world / 放棄世間的歡樂
All for the love of a girl / 全是為了那女孩的愛

Aan it's all for the love / 全是為了愛
Of a dear little girl / 我摯愛的小女孩
All for the love / 全是為了愛
That sets your heart in a whirl / 令妳心頭百般翻騰
I'm a man who'd give his life / 我願付出我的生命
And the joys of this world / 放棄世間的歡樂
All for the love of a girl / 全是為了那女孩的愛

2.North To Alaska

3.Whispering Pines

4.The Mansion You Stole

5.The Battle Of New Orleans

6.When It's Springtime In Alaska

這個是1944年電影的回憶,強尼荷頓所唱的歌(All for the love of a girl) 。背景電影是伊莉莎白泰勒還是少女時,所主演一炮而紅的(玉女神駒)。

All For The Love Of A Girl