2007-07-30 13:15:34TANOSHI

童年現在一般可愛




尋晚睇 w-inds. 既 HK 記招,再睇番 w-inds. Works 5, 4,有好多感觸,尤其係睇番『四季』PV 既時候…

唔知點解突然間有咁既感慨,總覺得佢地待人接物圓滑左,唔似以前想講咩就可以事無忌憚咁講出黎(唔包括之後俾人話佢地既時候…)。見到記招既佢地,好似俾人推佢地上台咁,一副不情不願既樣,我只有自我催眠說:佢地睡唔夠…

我諗野好鍾意諗埋一邊,有唔止一個 FD 都話我諗野好主觀,自己覺得係咁就係咁,唔會聽人講。我諗以我咁奇怪既性格,分分鐘三十五歲都仲未有人要。

但呢兩日,突然間我又唔想拍拖…唉,你話我係咪好奇怪呢﹖

我係覺得,而家既思想仲係好混亂,都唔知自己想點﹖而且永遠都係三分鐘熱度(雖然如果真係鍾意既會可以一直 KEEP 到,如:日文等),為免搞到兩頭唔到岸,我都係先整頓自己既心理狀況先再講拍拖既事。







私:你地呢個樣,會令我諗到好多野…







三子:唔好咁啦﹗我地內心都係無變就得啦﹗

私:細佬~~~~~~~~~~~


上一篇:無聊問卷調查

下一篇:情.與.義.

TANOSHI 2007-08-01 10:19:33

我好難講俾你地知我既感受。

我出黎做咁耐野,你估我真係冇變咩﹖唉﹗

日日要對住明知唔鍾意自己既人,走去扮 FRIEND…
又要提防有人設個局害自己…
自己會好唔鍾意自己咁囉…
都好驚自己有思覺失調架﹗

見到佢地木口木面,好無奈咁樣,所以我至有感而發0者。

Shin 2007-07-31 21:06:32

你要明白佢地3個係artist~~
唔好講佢地呀,就算係普通人出黎打工..
都要有一定o既圓滑
下下用自己想法去行事,
根本冇地方可以收容
個個人都有自己想法,永遠都唔會妥協
人o係呢個世界就係要咁樣去生存~