2007-07-04 01:09:50TANOSHI

明知不可為而為之…



呢三日既本港之旅,我唔講喇,一切將會埋藏在心底。


我好想唱一首歌,歌詞好感動﹗









TESTING 試咪,呼呼~有電喇﹗


「我唔知道 點解你你你你你你你你你你你你你你要咁對我
我只係知道 無論你你你你你你你你你你你你你你點樣對我
我都係咁愛你你你(冇氣喇)
或者…你你你根本冇愛過我(三子點頭中) 甚至恨我(三子極力點頭中)
但係 我仍然永遠  永遠愛你地呀死野點咩頭呀﹗」

咳嗯﹗85 bytes go,one two three four five

永遠愛著你你你
就算夢碎了都深愛你你你
永沒法被淡忘 對不~起

恨我仍 想你你你
恨我仍 這般苦痛
因為 愛你你你  深深愛你你你~

也許現在或以後的愛全奉~給你你你
無論與你你你相對  無論與你你你別離
也許將一生的所有愛全奉給你你你
無論你你你會繼續去等 無論你你你已心死
愛著你~地班粉腸油炸鬼蘿蔔頭…
(三子 → ﹁_﹁ ﹁_﹁ ﹁_﹁ )

(間場音樂 24 秒)

永遠愛著你你你
就算夢碎了都深愛你你你
永沒法被淡忘 對不~起

恨我仍 想你你你
恨我仍 這般苦痛
因為 愛你你你  深深愛你你你~

也許現在或以後的愛全奉~給你你你
無論與你你你相對  無論與你你你別離
也許將一生的所有愛全奉給你你你
無論你你你會繼續去等 無論你你你已心死

也許段段追憶哭笑全部因你你你
無論你你你愛戀我(三子:唔係卦?) 無論你你你愛別人
也許現在 決定一世留下~給你(私:俾埋條命你呀鮍!)
無論要我繼續痛苦 無論要我傷悲
愛著涼炳~慶大~羅一~








我仲要唱,呢首歌送俾你地既公司既。


活著像是夢 你我在造夢
思想開始失控
你有你世界 對或錯 自我認同

鼓聲敲響起 看似在召集 每個世上人
放棄了界線 愛換愛 是個美夢

不需解釋原因 只需一點平等
願望你跟我是人人有份
加多一點童真 加多一點情感
合力去打破這命運迷陣

DIU 呀姨呀 DIU
嗚呀~ 呀姨呀 喔喔喔喔

鼓聲敲響起 看似在召集 每個世上人
放棄了界線 愛換愛 是個美夢

不需解釋原因 只需一點平等
願望去感染這和平氣氛
加多一點童真 加多一點情感
但願挽手創造命運緣份

DIU 呀姨呀 DIU
嗚呀~ 呀姨呀 喔喔喔喔
DIU 呀姨呀 DIU
嗚呀~ 呀姨呀 喔喔喔喔
DIU 呀姨呀 DIU
嗚呀~ 呀姨呀 喔喔喔喔
DIU 呀姨呀 DIU
嗚呀~ 呀姨呀 喔喔喔喔
DIU 呀姨呀 DIU
嗚呀~ 呀姨呀 喔喔喔喔




三子:咁等我送番首歌俾你喇,搵得好辛苦架﹗



你如果感到太苦悶 就讓大家分一半
來吧說吧笑吧發洩不滿
我曾經都有這經驗 現實若不可改變
寧願瀟瀟灑灑過每天

一起一起手挽手 平伏路上面上舊傷口
天生的一對 誰會孤孤單單到永久
一起一起手挽手 無論日日夜夜在背後
溫馨的感覺 隨時讓你擁有

誰 沒哭過 只須想起我
和你一手將風雨抹走
誰 沒傷過 只須想起我
陪你高高低低到處走

你如果感到太苦悶 就讓大家分一半
來吧說吧笑吧發洩不滿
我曾經都有這經驗 現實若不可改變
寧願瀟瀟灑灑過每天

一起一起手挽手 平伏路上面上舊傷口
天生的一對 誰會孤孤單單到永久
一起一起手挽手 無論日日夜夜在背後
溫馨的感覺 隨時讓你擁有

你有我這個朋友 願意永遠也替你分憂
憂鬱的氣候 和你一手將風雨抹走
我有你這個朋友 就似有了最暖那雙手
開心的氣候 陪你高高低低到處走

誰 沒哭過 只須想起我
和你一手將風雨抹走
誰 沒傷過 只須想起我
陪你高高低低到處走

一起一起手挽手 平伏路上面上舊傷口
天生的一對 誰會孤孤單單到永久
一起一起手挽手 無論日日夜夜在背後
溫馨的感覺 誰會孤孤單單到永久

你有我這個朋友 願意永遠也替你分憂
憂鬱的氣候 和你一手將風雨抹走
我有你這個朋友 就似有了最暖那雙手
開心的氣候 陪你高高低低到處走

你有我這個朋友 願意永遠也替你分憂
憂鬱的氣候 和你一手將風雨抹走
我有你這個朋友 就似有了最暖那雙手
開心的氣候 陪你高高低低到處走

私:(感動中,發現夾口形)
你地呢幾條皮蛋散,下次再鈬香港時練好 D 廣東話呀﹗
仲有呀羅一,你食咁多皮蛋,因住中毒呀﹗



w小妹 2007-07-04 21:52:33

我又送~~

咳咳....music~

來簡約地 愛多八十年
態度未曾 改變.....
............
喂喂??
冇聲ge??
嘩!!
黑晒ge??

版主回應
哈哈哈﹗

唱得好﹗
2007-07-05 16:00:20