2007-06-29 12:05:46TANOSHI

從未試過咁愛香港



後日就係大日子,希望真係親手俾到份禮物佢地啦,(其中一份)整左好耐架喇,全部都用好多心血(勞心又嘔血)去預備,都想佢地全部都有個好歸宿既。

距離日子越來越近,我亦都變得越來越後生咁,做好多十幾歲至會去做既事。尋日睇到 & 聽番有個 FD 以前追星既事,真係好好笑,但佢既經歷到而家佢都好難忘,所以提醒我要把握現在,因為機會唔係成日都會有。而下次佢地再黎既時候,我係咪已經唔會再有呢種衝動去做呢 D 事呢。唔知嚕 -3-


趁而家仲好鍾意既時候,全力去鍾意啦﹗唏﹗

我好少做主動架﹗嘻嘻﹗




私:快 D 黎啦,仲掛住飲,我等左你地好耐喇。

三子:咦~~邊位阿嬋嘈生晒呀﹖

私:阿~嬋~~~~﹖﹖(淚奔)




三子:唔~~舒服晒~~﹗

私:(走近)哼,鬼唔望你地個個急劇衰老呀﹗

三子:閘住﹗唔講喇,執行李先,後日要早機呀﹗起唔到身就大濟喇。

私:你地試下將呢句說話化為現實既話,個咀咒會即刻應驗﹗

三子:嘩﹗你咁毒既﹖走嚕﹗約定你﹗1/7 見﹗

私:一人一言為定﹗嗯﹗




我要史力 BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB .................................