2005-02-05 23:08:19尚未設定

讓座

今日返工大部份時間都係搭地鐵
銅鑼灣-->金鐘-->旺角-->銅鑼灣-->尖沙咀-->銅鑼灣-->旺角-->尖沙咀-->銅鑼灣

從來都未試過可以0向地鐵站逗留咁耐
差不多有成三個鐘

有一次有個小朋友想坐我隔離個位
點知俾人以九秒九既時間坐左
於是我就讓我個位俾個小朋友

之後我一路都留意住有冇人個讓座俾有需要既人
每一種交通工具都有一個LOGO叫人讓座俾有需要既人
坐左咁多次地鐵
見到讓座既次數五隻手指都數得晒
可笑~~~~

成都有人教要讓座
但做到既又有幾多?

又假如同一時間有幾個有需要既人
1.孕婦
2.老人家
3.小朋友
4.傷殘人仕
你又會讓俾邊個呢?


除左自己個位之外
我會選擇叫埋其他人讓開,俾佢地坐