2005-07-17 10:06:12C r y s t a l 靜靜

×°|] sd信息 ,,*"]

我今日睇返有咩人sd信息俾我..我好開心..”
佢sd左俾我..佢話:又話sd信息俾我..咁樣..
咁我訓左ma..sorry丫..^^””~
我有等你架..但訓左添..sorry..hee..
但都好多謝你..你又令我再次開心返哂喇..wkaka
咁呢..今日..我就sd返俾佢..有一個信息講返..
尋日講個d野..既然呢個係你既理想..um..
你可能想做一個出色既球員..呢個可能係你謂一既目標..
我諗..如果我左住你既..咁..我都會好唔開心..
至於miss阿sir方面..我會幫你問架喇..hee
^^””岩岩聽歌..聽黑白照..嘩..~!呢幾句..正爆
++++++++++++++++++++++++++++++
扮作開心天真知不多 未夠兩歲你竟拋棄我
時日遠去也需要負荷 就算他每天振作靜坐
沒你關心緊張的當初 習慣等某天失去寶座
唯獨這合照看你清楚 證實你曾遞給溫暖我
++++++++++++++++++++++++++++++
其實句句都好好..但唔知點解呢句咁好呢..
佢去左紅磡喇..!我諗佢花左打波時間一定好多..”
唉..正因為咁..我先唔俾你放棄理想..><”
啜卜卜~~第一次sd信息俾你..^^””啜卜卜~