2005-07-15 10:06:12C r y s t a l 靜靜

"v* 愛屎佢'-.`°

尋日..一早去左樓下食野..then..tracy打黎..
咁咪走囉..點知靜雯拍下我..嚇到我丫..
hee~咁咪一齊坐的士囉..tracy媽媽請wo..
緊係叫埋丫尾喇..係咪先..~車..
都話..我食埋d野..d時間都有突囉..
等左幾耐丫..嘩..頂..爆暈..><”...
咁之後返到去..就個個坐哂係到講野...
原來我地講野丫..我未講過囉..2個到喇..
食飯之前講既..哈哈..阿sir請食野....
丫尾佢望住我係咁食..係咁笑..”hee~~
爆笑囉..如果坐係我對面咪係咁笑..又開始返學校lu
又講..今次講得多d喇..~!..
放學..係到影相相..放係下年既校刊到..
冇得影班相=.=”...衰衰ar..~好似話下年有
嘩..累爆..then..我地去左慧安園..好暈
都唔知做咩...返屋企..訓..
訓到晚上..起身..好暈..唔好舒服~~
車..無聊囉..好無聊丫..~~!!車...
佢地係咁睇我sd俾邊個..sd信息..”hee~~
唔會知架喇..~~!!>33<”..愛屎佢丫..
-,-”..痴痴地架..唔係架其實~~