2006-03-19 13:11:06簡單小女孩

20060318.跟他在一起

我跟Kenny真係好怪的一段感情,
大家彼此對對方總有無數既埋怨,
但仍然待在一起生活、分享及分擔,
有時候,我明白了為什麼「英雄」的感情生活如此!

今天他陪我出深水埗買物資,可能我比較任性,
我堅持要他陪我買完野先去行黃金睇電腦野,
點知,我估計二十分鐘完成既工作,
變成一小時多一點,結果他埋怨了我,
這埋怨…究竟係我倆相處之道,還是………

今天去左惠康買佢最鍾意既甜點食,
唔知點解,我一向都唔鍾意食甜野,
但佢就岩岩相反鍾意極了特別芒果系列,
我就一點興趣也沒有喇!真怪怪……

這頓飯就是–
他吃他的芒果布丁蛋糕、椰汁西米露、芒果西米露;
我吃我的咖哩雞飯定食、三文魚刺生。
真的分別很大呢!或者咁大家都唔會爭食啦!

今日他送我返家,在車上他跟我聊了很多事,
很多不知是他吃醋定真的介意的人和事,
我知道其實他是介意的,雖然滿是不在乎,
很好,大家都有計劃考完試後的假期,
但首要都是考完個試先決定去唔去,
其實去邊我都不是太介意,
只要有他在便可!